czwartek, 11 czerwca 2015

Niezakończone serie - zmora każdego czytalnika

Nie uwierzycie, kiedy powiem Wam, że jestem znowu chora.
Wiem, wiem. Chorowałam w tym roku już tyle razy, a teraz, gdy jest tak ładnie na dworze, ja muszę się kisić w domu.
Przynajmniej zrobiłam kilka "produktywnych" rzeczy:


  • Dałam sobie spokój z próbą przeczytania "Pamiętników cesarzowej Katarzyny II przez nią samą spisanych". Wiem, że może się to wydawać niezbyt produktywną rzeczą, ale przynajmniej nie zajmuje już miejsca na mojej półce i mnie nie denerwuje.
  • Zaczęłam, w końcu, czytać książkę pt.: "Tunele: Głębiej". Mam ją na półce od prawie roku, ale ma ponad 640 stron, więc nie mogłam się do niej zabrać.
  • Przeczytałam książkę "Eleonora i Park". Należy do gatunku YA (young adult). Jej przeczytanie zajęło mi jakieś 4-5 godzin. Bardzo mi się spodobała. Czekajcie na recenzję, bo pojawi się na pewno.
  • Zaczęłam czytać klasyk-"Rozważną i romantyczną". Jak na razie mam za sobą ledwie 30 stron, więc nie będę się o niej wypowiadać. Mogę powiedzieć tylko, że czytałam "Dumę i uprzedzenie" całkiem niedawno i byłam nią zachwycona.
  • Dodałam też wiele książek na półkę "Chcę przeczytać", nie będę ich wymieniać, bo jest ich zbyt dużo. Jeśli chcecie to sprawdzajcie na moim profilu na lc.
Przepraszam Was, ale kompletnie zapomniałam, że jest nowy miesiąc i wczoraj była pora na kolejną "Środę z muzyką". Mam nadzieję, że nie będziecie mieć nic przeciwko temu, aby była ona w następną środę. Obiecuję, że tym razem nie zapomnę.

Teraz przechodząc do głównego tematu tego postu. Wczoraj, gdy się nudziłam i nie miałam ochoty nic czytać, zrobiłam sobie listę serii, oczywiście książkowych, które zaczęłam, ale nie skończyłam. Trochę tego jest, ale chciałam się tym Wami podzielić. W seriach, w których nie byłam pewna co do ilości tomów, pisałam po prostu cykl. Serie nie są ułożone w żadnej uporządkowanej kolejności.


  1. Cykl "Pragnienie" - Carrie Jones
  2. Saga "Wybrani" - C. J. Daugherty
  3. Cykl "Świat czarownic" - Andre Norton
  4. Cykl "Lux" - Jennifer L. Armentrout
  5. Tetralogia "Więzień labiryntu" - James Dashner
  6. Cykl "The lying game" - Sara Shepard
  7. Cykl "Dary anioła" - Cassandra Clare
  8. Cykl "Monument 14" - Emmy Laybourne
  9. Cykl "Klątwa tygrysa" - Colleen Houck (Przeczytałam 4 tomy, które zostały już wydane, ale krążą wiadomości, że będzie jeszcze jeden tom, tak więc zaliczyłam tutaj także tą serię.)
  10. Trylogia "Królestwo Czarnego Łabędzia" - Lee Carroll
  11. Cykl "Dom nocy" - P. C. Cast, Kristin Cast
  12. Tetralogia "Selekcja" - Kiera Cass
  13. Cykl "Sen o krwi" - Nora K. Jemisin
  14. Cykl "Dom tajemnic" - Ned Vizzini, Chris Columbus
  15. Trylogia "Prawo Milenium" - Trudi Canavan
  16. Cykl "Annex" - Rachel Cohn
  17. Trylogia "Atramentowy świat" - Cornelia Funke
  18. Cykl "Dotyk ciemności" - Amy Meredith
  19. Cykl "Łza" - Lauren Kate
  20. Cykl "Ulysses Moore" - Pierdomenico Baccalario
  21. Trylogia "Córka dymu i kości" - Laini Taylor
  22. Trylogia "Dobrani" - Ally Condie
  23. Trylogia "Najmroczniejsze moce" - Kelley Armstrong
  24. Cykl "Dawca" - Lois Lowry
  25. Cykl "Denazen" - Jus Accardo
  26. Cykl "Coś pożyczonego" - Emily Griffin
  27. Trylogia "My blood aproves" - Amanda Hocking
  28. Trylogia "Eve" - Anna Carey
  29. Trylogia "Wszechświaty" - Leonardo Patrignani
  30. Trylogia "Morza szept" - Patricia Schröder
  31. Cykl "Dziewczynka z Szóstego Księżyca" - Moony Witcher
  32. Cykl "Tunele" - Roderick Gordon, Brian Williams
  33. Trylogia "Pożeracz snów" - Bettina Belitz
  34. Cykl "Dziedzictwa planety Lorien" - Pittacus Lore
  35. Cykl "Ukryte" - Kimberly Derting
  36. Trylogia "Pomiędzy" - Tara Hudson
  37. "Cykl demoniczny" - Peter V. Brett
  38. Cykl "Oksa Pollock" - Anne Plichota, Cenderine Wolf
  39. Cykl "Thorgal" - Amélie Sarn
  40. Cykl "Kroniki krwi" - Richelle Mead
  41. Trylogia "Porta Coeli" - Susana Vallejo Chavarino
  42. Cykl "Kroniki Tortallu" - Tamora Pierce
  43. Trylogia "Kroniki obdarzonych" - Kami Garcia, Margaret Stohl
mój nowy słoiczek z tytułami do przeczytania
Tak, trochę tego jest, ale mam nadzieję, że przeczytam większość z tych serii.
Innym razem zrobię listę serii zakończonych oraz takich, których jeszcze nie zaczęłam.
Nie wiem czy zauważyliście, ale na stronie głównej pojawiła się ankieta. Bardzo chciałabym, aby każdy z Was wziął w niej udział.
"Kto wie, czy na tej planecie każda radość nie musiała być okupiona taką samą ilością bólu, jak gdyby istniała jakaś tajemna waga, której szale zawsze były równe."
Stephenie Meyer

Do usłyszenia!

P.S. Znalazłam sobie ostatnio nową zabawkę na telefonie - zainstalowałam Instagrama. Mój nick to, jak zwykle, zyzia111. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz