niedziela, 28 czerwca 2015

STOS, który rośnie w oczach

 Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale ostatnio nie miałam głowy do pisania, oglądania, czy nawet czytania.
A wszystko przez szkołę, a dokładniej przez zakończenie roku. Byłam tak zajęta, że nie miałam na nic czasu.
Na szczęście zaczęły się już WAKACJE i będę miała zdecydowanie więcej czasu.

A oto dowód mojego braku czasu na czytanie:



Trochę tego jest, więc tylko wszystko szybko wymienię i przejdę do następnej części, zdecydowanie ciekawszej.


  1. "Alice's Adventures in Wonderland" - Lewis Carroll
  2. "Królowa Tearlingu" - Erika Johansen
  3. "Rozważna i romantyczna" - Jane Austen
  4. "Tunele: Głębiej" - Gordon & Williams
  5. "Magia złota" - Tamora Pierce
  6. "Piękni i martwi" - Yvonne Woon
  7. "Życie na wieczność" - Yvonne Woon
  8. "New moon" - Stephenie Meyer
  9. "Eclipse" - Stephenie Meyer
  10. "Breaking dawn" - Stephenie Meyer
  11. "Tajemnice Wyspy Wielkanocnej" - John Flenley & Paul Bahn
  12. "Księga smoków" - opracowanie zbiorowe
  13. "Szaleństwo aniołów" - Kate Griffin
  14. "Neonowy dwór" - Kate Griffin
  15. "Dinozaury i krater śmierci"
  16. "Przeznaczenie Adhary" - Licia Troisi
  17. "Miłość bez końca" - Scott Spencer
  18. "Zniewolenie" - Carrie Jones
  19. "Zatruty tron" - Celine Kiernan
  20. "Królestwo cieni" - Celine Kiernan
  21. "Gra o tron" - George R. R. Martin
  22. "Opactwo Northanger" - Jane Austen
  23. "Powód by oddychać" - Rebecca Donovan
Ważna wiadomość!!!
Kupiłam trzy, śliczne, nowe książki!
Oto i one:

Wiem, że chwilę tamu napisałam, że mam wielki stos książek do przeczytania, ale te trzy były moim priorytetem.
Dwie z nich już przeczytałam, a ostatnią-kończę.
W tym tygodniu napiszę ich recenzję. Będą tylko dwie: jedna o "Cztery", a druga o tych ze świata "Rywalek".
Powiem Wam tyle, że są po prostu świetne! A do tego genialnie się prezentują na moich półkach.

Obiecuję Wam jutro nowy post.
"Zawsze trzeba być ostrożnym z książkami i z tym, co w nich jest, bo słowa mają moc zmieniania ludzi."
Cassandra Clare 

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz