poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Wakacyjny Book Haul

Witajcie!
Tak jak postanowiłam w zeszłym miesiącu, przygotowałam Wam zestawienie nowości, które pojawiły się na moich półkach w ciągu wakacji.

Po zakończeniu roku szkolnego, zrobiłam sobie prezent za dobre wyniki w nauce i zamówiłam 3 książki w promocji na stronie księgarni Świat Książki.


  • "Zanim się pojawiłeś" - Jojo Moyes - mam nadzieję, że znajdę w tym roku czas, żeby przeczytać ponownie tę powieść.
  • "Królowa cieni" - Sarah J. Maas - najlepszy, jak dotąd, tom z cyklu "Szklany tron". Recenzja pojawi się już wkrótce!
  • "Uwięziona w bursztynie" - Diana Gabaldon - w oczekiwaniu na tę książkę, przestałam oglądać serial, ale w najbliższym czasie nie planuję jej czytać.

Pod koniec lipca, byłam w Biedronce i zobaczyłam "Wichrowe wzgórza" w wydaniu z serii "Angielski ogród" i musiałam je kupić.


W podobnym czasie, dowiedziałam się, że wydawnictwo Galeria Książki odświeżyło okładki książek Trudi Canavan i będą one dostępne w kioskach. Przeczytałam wszystkie (oprócz najnowszej) książki tej autorki i większość z nich uwielbiam, ale żadnej nie posiadam, więc zamówiłam od razu całą kolekcję. Jak na razie, mam tylko 2 tomy, ale już wiem, że podobają mi się o wiele bardziej od starszej wersji.

Na przełomie lipca i sierpnia byłam we Włoszech. Będąc we Florencji, nie mogłam nie zajrzeć do księgarni angielsko-amerykańskiej. Jednak powstrzymałam się tam przed szaleństwem i kupiłam tylko dwie książki:
  • "A Court of Mist and Fury" - Sarah J. Maas - GENIALNA książka! Żałuję, że ją kupiłam i już przeczytałam, ponieważ teraz będę musiała długo czekać do premiery kolejnego tomu :(
  • "Pride and Prejudice" - Jane Austen - gdy zobaczyłam tę książkę, nie mogłam się oprzeć kupieniu jej. Mam nadzieję, że przeczytam ją któregoś pięknego dnia i zrozumiem, co czytam.

Nie jest ich tak dużo, żebym czuła się przez to źle, ale nie jest ich znowu tak mało. Mimo wszystko, w końcu mam wrażenie, że zaczynam wychodzić na prostą z czytaniem książek, które posiadam.
To mi przypomina o pewnej nowinie, którą chciałam się z Wami podzielić.
W końcu mam "prawdziwe" półki na książki i chcę zrobić oddzielny post, żeby Wam je zaprezentować oraz żeby pokazać Wam jakie tytuły się tam znajdują.
Koniecznie napiszcie, co o tym sądzicie.

Jakie nowości pojawiły się na Waszych półkach w ostatnim czasie?

Do usłyszenia!

2 komentarze: