środa, 14 września 2016

Na co wybiorę się w tym roku szkolnym do kina?

Witajcie!
Ostatnio zalewam Was samymi (albo prawie samymi) recenzjami.
Z tego powodu, postanowiłam zrobić dzisiejszy post.

Ci z Was, którzy są ze mną od dłuższego czasu, wiedzą, że w zeszłym roku zrobiłam podobne zestawienie.
Zapraszam Was do zapoznania się z listą filmów, na które planuję wybrać się do kina.
Wypisałam je w kolejności chronologicznej, według daty premiery.

  1. Bociany - to animacja, która kupiła mnie swoim zwiastunem. Bociany, które przestały dostarczać dzieci, ponieważ zrobiło się to dla nich zbyt niewygodne. Zamiast tego mają swoją wielką sieć kurierską. Czyż to nie brzmi genialnie? :D Wydaje mi się, że to będzie jedna z tych produkcji, przy których będzie można się nieźle pośmiać. Mam nadzieję, że nie zawiedzie moich oczekiwań. Polska premiera jest przewidziana 14 października. Zwiastun możecie obejrzeć tutaj - KLIK.
  2. Doktor Strange - mam mieszane uczucia na temat tego filmu i jeszcze nie jestem pewna, czy wybiorę się na niego do kina. Mimo wszystko, zapowiada się dość interesująco, więc stwierdziłam, że przydałoby się go tu zamieścić. Film wejdzie do kin w Polsce 26 października. Zwiastun - KLIK
  3. Trolle - kolejna animacja w tym zestawieniu, ale cóż poradzę na to, że wytwórnie postanowiły w tym roku wypuścić tak interesujące produkcje. W tym przypadku zaintrygowała mnie kolorystyka oraz piosenki w zwiastunie. Z tego, co wnioskuję fabuła nie będzie bardzo oryginalna, ale z chęcią obejrzę tą bajkę tylko po to, aby zobaczyć, jak została zrealizowana. Polska premiera to 4 listopada. Zwiastun - KLIK
  4. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - sądzę, że wielu fanów Harrego czeka z niecierpliwością na premierę tegoż filmu. Ja jestem jedną z nich. Zwiastuny, jak dotąd, bardzo mi się podobały. Klimat był inny niż w Harrym, ale to wciąż ten sam magiczny świat i chyba właśnie to podoba mi się najbardziej. Liczę na to, że to będzie bardzo dobra produkcja, warta obejrzenia. Premiera w Polsce to 18 listopada. Zwiastuny - KLIK
  5. The Space Between Us - po obejrzeniu zwiastuna mam przeczucie, że będzie to film sci-fi skierowany do młodzieży, ale zapowiada się ciekawie i ambitnie. O takim pomyśle na fabułę jeszcze nie słyszałam, więc jestem bardzo zainteresowana tym tytułem. Mam tylko nadzieję, że będzie on puszczany w polskich kinach, ponieważ, na razie, nic na ten temat nie wiadomo. Swoją premierę na świecie będzie miał 21 grudnia. Zwiastun - KLIK
  6. Underworld: Wojny krwi - już od bardzo dawna czekam na ten film. Poprzednie części były świetne. Napakowane akcją, z silną główną bohaterką i wcale nie przeszkadza mi fakt, że większość postaci tutaj to wampiry i wilkołaki. Obejrzałam już pierwszy zwiastun i jestem pozytywnie zaskoczona. Czuję, że to może być najlepsza część, jak dotąd. Premiera w Polsce zapowiedziana jest na 3 stycznia. Zwiastun - KLIK
  7. Piękna i Bestia - ostatnimi czasy mam pewną słabość do tej baśni. Gdy w kinach była filmowa wersja Kopciuszka, wbrew swojemu postanowieniu, wybrałam się na nią do kina. I w sumie mi się podobała. Dlatego teraz dam szansę Pięknej i Bestii i także wybiorę się do kina. Polska premiera 17 marca. Teaser - KLIK
Jeszcze dwa filmy zasługują na uwagę, ale nie wymieniłam ich tutaj, ponieważ moim zdaniem daty ich premier nie są pewne. Są to Strażnicy Galaktyki 2 oraz Piraci z Karaibów 5. Jeśli zagoszczą w tym roku szkolnym na ekranach kin, to z pewnością się na nie wybiorę.

Na jakie filmy Wy planujecie wybrać się w tym roku szkolnym do kina?
Interesują Was, któreś z wspomnianych przeze mnie?
Czy po ich premierze, chcielibyście zobaczyć ich recenzje na blogu?
Koniecznie napiszcie!

Do usłyszenia!

3 komentarze:

  1. Widzę, że mam podobnie z filmami do obejrzenia. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chcę jeszcze iść na "7 wspaniałych" i "Osobliwy dom pani Peregrine"! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad "Osobliwym domem" jeszcze się zastanawiam, ale nie jestem pewna, czy uda mi się go gdzieś wcisnąć ;)

      Usuń