sobota, 17 września 2016

Pocztówka z wakacji

Witajcie!
Jeszcze w lipcu, przed moim wakacyjnym wyjazdem, obiecałam Wam zdjęcia z niego.
Dzisiaj spełniam rzeczoną obietnicę.
Z tego powodu, dzisiejszy post będzie raczej do oglądania niż czytania.


Tak, w dużym uproszczeniu, wyglądała trasa, którą przebyłam:

Lublin => Wiedeń => Wenecja => Ferrara => Siena => Piza => Carrara => Florencja => Como => Lublin

Dopiero teraz, z perspektywy czasu, w pełni doceniam ten wyjazd. W jego trakcie oraz po powrocie, byłam przemęczona ciągłymi upałami, tłumami turystów oraz długą jazdą samochodem. Mimo wszystko, było warto.
W ciągu dwóch tygodni zobaczyłam wiele pięknych miejsc.
Miejsc, które zawsze chciałam zobaczyć.
Miejsc, które budzą respekt.
Miejsc, które zapierają dech w piersiach.
I wreszcie, miejsc, które zapamiętam do końca życia.




Zapraszam Was do obejrzenia moich ulubionych zdjęć, niewielkiej części tych, które zrobiłam.

Prater w Wiedniu - byłam tam tylko przejazdem, ale zdążyłam przejechać się na najwyższej karuzeli :D

Typowy widok w Wenecji

Pałac Dożów - Wenecja

Nie mogłam się oprzeć zrobieniu zdjęcia tym biblioteczkom :)

Najciekawsza ulica w Ferrarze

Katedra - Siena - ta zeberka od razu przypadła mi do gustu ;)

Siena

Baptysterium - Piza

Krzywa Wieża - Piza

Mole książkowe są na całym świecie!

Most Złotników - Florencja

Katedra Santa Maria del Fiore - Florencja

Como

Mała miejscowość leżąca przy jeziorze Como - nie mam pojęcia, jak może się nazywać.

Como

Carrara - widok z hotelowego parkingu

Carrara

Carrara - widok z balkonu w hotelu

Odwiedziliście któreś ze wspomnianych przeze mnie miejsc?
Jeśli tak, koniecznie podzielcie się swoimi wrażeniami.
Jeśli nie, napiszcie, czy chcielibyście któreś z nich zobaczyć.

Do usłyszenia!

PS. Mam nadzieję, że nie przesadziłam z ilością zdjęć, ale wiecie, jak trudno jest wybrać tylko kilka z ponad 900?!

3 komentarze:

  1. Jak dużo zobaczyłaś! Zazdrośc przeze mnie przemawia, że nie mam możliwości podziwiania wszystkich Twoich 900 zdjęć!
    Pozdrawiam,
    www.ogladam-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! I to naprawdę mocno! :D
    W następnym roku też chcę się zabrać na taką wycieczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! A te biblioteczki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń