piątek, 30 stycznia 2015

Sposób na chorobę

Wiecie co? Jestem chora. Angina, niby nic niezwykłego, ale może zatruwać życie. No bo co robić, kiedy boli gardło i głowa? Czytanie i oglądanie czegokolwiek, odpada. Ja mam kilka swoich sposobów na przegnanie nudy w czasie choroby.

  1. Wymyślam jak najwięcej niestworzonych historii, które, gdy czuję się lepiej, spisuję.
  2. Staram się nadrobić zaległości w spaniu.
  3. Mam czas na sprzątanie, w końcu, i wymyślanie różnych sposobów, jak ozdobić mój dom.
  4. Szukam książek i różnych gadżetów na wyprzedażach sklepów internetowych.
  5. Gdy czuję się lepiej, nadrabiam zaległości w czytaniu i w moich serialach.
  6. W końcu, mam czas na porządne ułożenie książek.
  7. Dużo rozmawiam ze znajomymi (oczywiście przez telefon lub komputer, żeby nikogo nie zarazić :).
  8. Piekę i wymyślam nowe dania.
    "Gwiazd naszych wina"-świetny film. Oglądaliście?
Jak widzicie, gdy tylko minie gorączka, ogólnie dobrze się bawię. Jakie Wy znacie sposoby spędzania czasu, podczas choroby?
Przy okazji chciałam się Wam pochwalić moimi postępami. Pamiętacie zdjęcie moich książek do przeczytania? To dobrze. Z dumą mogę powiedzieć, że przeczytałam już:

  • "Błękitną nadzieję" -niespodziewane zakończenie, pełna akcji i napięcia ostatnia książka z serii.
  • "Nie kończącą się historię" -klasyka baśni, mimo wszystko bardzo przyjemnie się ją czytało.
  • "Dumę i uprzedzenie" -genialna książka. Mimo tak wielu lat, wciąż bawi nowe pokolenia. Uniwersalny, jeden z najlepszych romansów jakie czytałam.
  • "Miasto popiołów" -drugi tom jest jeszcze lepszy od pierwszego. Nie mogłam się od niego oderwać i czytałam cały dzień, po to żeby o godzinie 23, westchnąć nad zakończeniem.
  • "Monument 14. Odcięci od świata" -dosyć ciekawa nowa seria, chociaż oczekiwałam czegoś więcej.
  • "Bez śladu" -kolejne świetne dzieło Harlan'a Coben'a. Wartka akcja, trzyma w napięciu do końca, a rozwiązanie zagadki jest tak nieprawdopodobne, a jednocześnie tak proste, że widać tu pióro mistrza gatunku.
  • "Pozory mylą" -zdecydowanie lepszy od dwóch poprzednich tomów, dużo więcej akcji, nowi podejrzani i nowe miłości.
To na razie wszystko co zdążyłam przeczytać, tak w skrócie. Nie chcę zamieszczać długiej recenzji każdej z tych książek przede wszystkim dlatego, iż są to, w większości, kontynuacje, a nie pierwsze tomy serii. 
Jeszcze ostatnia rzecz. Podzielę się z Wami listą seriali, które oglądam. Oznacza to, że jeszcze ich nie skończyłam lub ciągle są wydawane nowe odcinki. Trochę tego jest, nie przeraźcie się :D.
  1. Arrow
  2. Clannad
  3. Dawno dawno temu
  4. Gra o tron
  5. Jane the virgin
  6. Kimi ni todoke
  7. Druga szansa/ Life unexpected
  8. Originals
  9. Pamiętniki wampirów
  10. Plotkara
  11. Pod kopułą
  12. Reign
  13. Ringer
  14. Shakugan no Shana
  15. Słodkie kłamstewka
  16. Wolfblood
  17. Teen wolf
  18. Zwykła/Niezwykła rodzinka
  19. 2 spłukane dziewczyny
  20. The 100
Jak widzicie, mam dosyć dziwny gust. Oglądam wiele gatunków i wiele seriali. Dlaczego jest ich tak dużo? Ponieważ zaczynam oglądać jeden, potem ktoś poleca mi drugi, więc zaczynam oglądać i ten, podoba mi się, potem zaczynam następny. I tak dalej, i tak dalej. Ale jestem z siebie dumna, ponieważ niedługo skończę przynajmniej dwa z tych seriali i obiecałam sobie, że dopóki nie będzie ich mniej niż 10, nie zacznę kolejnego. Życzcie mi powodzenia!
Idę teraz jeszcze trochę pochorować :(
Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz