poniedziałek, 2 marca 2015

Na co pójść do kina w tym roku?

Na początek chciałam Wam oznajmić, że już wróciłam. Zwarta i gotowa do pracy.
Na razie mam dla Was listę filmów, na które warto się wybrać do kina w tym roku (jak tak dalej pójdzie, to niedługo zbankrutuję!).

  1. Wiek Adaline opis
  2. Gorączka lodu opis
  3. Pitch Perfect 2 opis
  4. Klub dla wybrańców opis
  5. The DUFF opis
  6. Więzień Labiryntu: Próby Ognia opis
  7. Zbuntowana opis
  8. Igrzyska Śmierci: Kosogłos część 2 opis
  9. Avengers: Czas Ultrona opis
  10. Kopciuszek opis
  11. Hotel Transylvania 2 opis
  12. The Lovers opis
  13. Focus opis
  14. Ex Machina opis
    Wszystkie ciekawe filmy ( i bajki :).
Wiecie? Chyba będę musiała wybrać tylko część z tego, ale wszystkie zwiastuny tak mi się podobają!
A tak z zupełnie innej beczki, mam przyjemność ogłosić Wam, że właśnie wczoraj skończyłam czytać bardzo ciekawą książkę Cecelii Ahern "Dziękuję za wspomnienia".
Dosyć ciekawa okładka.
Książka opowiada o losach dwojga osób około trzydziestopięcioletnich. Kobieta, która spadła ze schodów i poroniła, podjęła decyzję o odejściu od męża i zamieszkaniu z ojcem, teraz posiada wspomnienia z miejsc, w których nigdy nie była, z osobami, których nigdy nie widziała oraz wiedzę, jakiej nigdy nie miała. Mężczyzna, rozwiedziony, ma nastoletnią córkę, wykłada architekturę, w drodze na lotnisko w Dublinie postanawia pójść do fryzjera. Niby taka banalna decyzja, ale zmienia wszystko. Tam spotyka kobietę, która wydaje mu się znajoma, chociaż nigdy przedtem jej nie widział. Od tej pory losy tej dwójki będą się nieustannie krzyżować. Będzie to przyczyną wielu niejasnych, czasem dziwnych, innym razem zabawnych, zdarzeń, które skończą się nadzwyczaj niespodziewaną puentą.
Bardzo spodobała mi się ta powieść. Napisana charakterystycznym, dla autorki, stylem. Bardzo ciekawa, oryginalna i lekka.
Gorąco polecam!
Na dzisiaj to już wszystko, ale nie martwcie się. Jutro też jest dzień!
Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz