środa, 11 marca 2015

Obiecanki - cacanki

Tak jak obiecałam, dzisiejszy post się ukaże. A będzie on o..... braku czasu!
W dzisiejszych czasach ciągle słyszymy słowa:"nie mam czasu". Mówią tak nie tylko dorośli, ale też dzieci. To zatrważające w jakim pośpiechu teraz żyjemy. Nie mówię, że ja żyję inaczej. Wręcz przeciwnie, niestety także ciągle jestem w biegu. Wcale mi się to nie podoba. Lubię sobie czasem przystanąć, odpocząć, ale nie zawsze jest to możliwe. Każdy ma milion rzeczy do zrobienia, a tak niewiele czasu. Musimy coś z tym zrobić, bo jeśli nie, to nasz świat będzie rodem z powieści science fiction. Jeśli Wy też nie macie na nic czasu, to dla odmiany, wyznaczcie sobie trochę czasu dla siebie, codziennie. To nie muszą być godziny. Czasami wystarczy kilka minut z dobrą książką i gorącą czekoladą. Ja zrobię tak samo i za jakiś czas przedstawimy swoje wyniki.
Dobrze, na dzisiaj wystarczy tych ponurych wizji. Czas na... Cytat!!! Dzisiaj będzie taki związany z całym tematem posta.
"Czasu coraz mniej, a książek coraz więcej."
Marta Fox
Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz