środa, 23 grudnia 2015

I urodzinki bloga!!!

Minął już cały rok od momentu, gdy opublikowałam pierwszy post. Od tego czasu wiele się zmieniło w moim życiu. Blog stał się ważnym aspektem mojej codzienności, podniósł moją pewność siebie, rozwinął kreatywność, a także dał mi możliwość wyrażania siebie oraz swoich opinii.
Chciałabym Wam bardzo podziękować za wsparcie oraz za każdy przeczytany post.
Mam nadzieję, że ten rok był dla Was tak samo radosny i niezapomniany, jaki był dla mnie.
Skoro wspomniałam przeszłość, teraz pora na teraźniejszość.
Jesteśmy w apogeum okresu przedświątecznego i chcę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia.

Śniegu chociaż odrobinkę,
Byście wesołą mieli minkę,
Zdrowia i spokoju
Oraz według starego obyczaju:
Wesołych Świąt!

A teraz przed nami przyszłość.
Ostatnio zastanawiałam się nad rozwojem mojego bloga i myślę, że Wy także go dostrzegacie. Mimo wszystko w najbliższym roku, chcę zrobić kolejny krok do przodu. Jeszcze nie jestem pewna, jaki kierunek obiorą te sprawy, ale na pewno się nad tym dogłębnie zastanowię podczas tych dni wolnych.


A teraz z okazji urodzin, mam dla Was niespodziankę.
Następny tag!
Tym razem wybrałam taki, dzięki któremu, mam nadzieję, poznacie mnie lepiej. Nazywa się "My first".
Bez zbędnych wstępów, zaczynajmy.


1. Pierwsza lektura

Pierwsza lektura, którą udało mi się przypomnieć to "Plastusiowy Pamiętnik" Marii Kownackiej.

2. Pierwsza książka, którą pokochałaś

Zdecydowanie był to "Eragon" Christophera Paolini. Ta książka wydawała mi się wtedy taka wielka, ma 495 stron, ale to ona wprowadziła mnie w świat fantastyki.

3. Pierwsza książka, którą znienawidziłaś

Wydaje mi się, że był to "Szatan z siódmej klasy" Kornela Makuszyńskiego. Książka, którą zachwycała się cała moja klasa, a ja oczywiście wręcz przeciwnie. Na dodatek bardzo lubię twórczość tegoż autora, ale ta konkretna pozycja jest po prostu nie dla mnie.

4. Pierwsza książka, którą sama kupiłaś

Niestety muszę się przyznać, że był to "Zmierzch" Stephenie Meyer, a przynajmniej nic innego nie mogę sobie przypomnieć.

5. Pierwsza książka, którą pożyczyłaś

Jeśli chodzi o pożyczenie od kogoś to był to własnie "Eragon", który pożyczył mi mój brat cioteczny. A jeśli chodzi o wypożyczenie z biblioteki, to najprawdopodobniej była to któraś z części "Martynki".

6. Pierwsza książka, którą sprzedałaś

Nie było takiej :) Po prostu, gdy już kupuję daną książkę, to nie potrafię jej tak po prostu sprzedać. Nawet jeśli by mi się straszliwie nie podobała, to i tak bym jej nie sprzedała, z jednej prostej przyczyny. Dobrze jest mieć coś, do czego można porównać inne książki. Nie wiem, czy rozumiecie, w każdym bądź razie nie mam zamiaru sprzedawać moich książeczek.

7. Pierwsza książka, którą zrecenzowałaś

Tutaj na blogu była to "Dla ciebie wszystko" Nicholasa Sparksa, ale dużo wcześniej zaczęłam pisać opinię na LC i nie jestem pewna, która była pierwsza.

8. Pierwsza nieskończona książka

To jedna z 3 książek, których nie udało mi się dokończyć i jest to..."Skąpiec" Moliera.

9. Pierwsza książka, która doprowadziła Cię do łez

"Wielki Mistrz" Trudi Canavan - Ci, którzy przeczytali tę książkę zrozumieją, o co mi chodzi.

10. Pierwsza książka, której ekranizację obejrzałaś

Na pewno nie będę tutaj oryginalna. Była to pierwsza część Harrego Pottera - "Harry Potter i kamień filozoficzny".

11. Pierwsza seria, którą przeczytałaś

I znowu będzie to "Eragon", a dokładniej cykl "Dziedzictwo".

12. Pierwsza książka, którą pamiętasz z dzieciństwa

"Czerwony Kapturek" :) wiem, że to nie książka, ale nie mam żadnego pomysłu, co to mogło być. A ta bajka towarzyszyła mi przez całe dzieciństwo.

13. Pierwsza książka, na której wydanie czekałaś

Był to chyba któryś z tomów cyklu "Ulysses Moore" Pierdomenica Baccalario, ale nie mam zielonego pojęcia który.

14. Pierwsza książka, do której świata chciałabyś się przenieść

"Harry Potter"!!! Zawsze chciałam odwiedzić Hogwart.

15. Pierwsza książka, która spowodowała, że zakochałaś się w czytaniu

Był to "Intruz" Stephenie Meyer. Książka tak cudowna, że śmiałam się przy niej, płakałam, przeżywałam wszystko razem z bohaterami. Ta powieść ma nadal specjalne miejsce w moim sercu.

Mam nadzieję, że Wam się podobało.
Jeszcze raz życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt.

"Rób wszystko z miłością./Do all things with love."

Do usłyszenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz