wtorek, 11 października 2016

Book Haul Wrzesień

Witajcie!
Miałam zamiar pokazywać Wam moje zdobycze książkowe co 2 miesiące, ale tak się jakoś dziwnie złożyło, że we wrześniu było ich całkiem sporo. Poza tym, w tym miesiącu jadę na Targi Książek w Krakowie i podejrzewam, że także z tej okazji pojawi się u mnie kilka pozycji.
Dlatego, nie chcąc Was zanudzić za miesiąc, przygotowałam dzisiejszy post.

Przechodząc do sedna, tak prezentują się moje nowe nabytki:



  • "Nowicjuszka cz.I" - Trudi Canavan
  • "Nowicjuszka cz.II" - Trudi Canavan - to kolejne tomy mojej prenumeraty;

Wszystkie pozostałe książki kupiłam w wydawnictwie Galeria Książki, przy okazji promocji -50% na cały asortyment. Są to:
  • "Ukryta łowczyni" - Danielle L. Jensen
  • "Krzyk Icemarku" - Stuart Hill
  • "Złodziej pioruna - komiks" - Rick Riordan, adaptacja - Robert Venditti, rysunki - Attila Futaki, kolory - José Villarrubia
  • "Zagubiony heros" - Rick Riordan
  • "Syn Neptuna" - Rick Riordan
  • "Znak Ateny" - Rick Riordan
  • "Dom Hadesa" - Rick Riordan
  • "Krew Olimpu" - Rick Riordan

Nie mam zielonego pojęcia, kiedy zabiorę się za te książki :(

Czytaliście może którąś z wymienionych wyżej książek?
Jeśli tak, to za którą warto zabrać się najpierw?
A może macie w planach przeczytanie którejś z nich?
Jakie interesujące pozycje pojawiły się w Waszych biblioteczkach we wrześniu?
Koniecznie napiszcie.

Do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. ,,Ukryta łowyczni'' leży także na mojej półce, ale jeszcze się za nią nie zabrałam, ale przeczytam -na pewno! Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także jest wysoko na liście priorytetów, ale zapewne minie kilka miesięcy zanim po nią sięgnę :(
      Pozdrawiam,
      Nika

      Usuń