czwartek, 27 sierpnia 2015

Środa z muzyką numer 4

Jak zapewne zauważyliście, blog wrócił, w większości, do swojego dawnego wyglądu.
Niestety problem sprawia mi zdjęcie pod nazwą bloga, ale obiecuję, że gdy tylko mój komputer zostanie naprawiony, to się tym zajmę.
A w między czasie, przedstawiam Wam bardzo spóźnioną "Środę z muzyką".
Przed Wami lista tytułów piosenek z różnych gatunków, które podbiły moje serce. Co tu więcej mówić? Trzeba posłuchać!
Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
  1. Ellie Goulding - Love me like you do
  2. OneRepublic - Counting Stars
  3. Taylor Swift - Ours
  4. Imagine Dragons - The River
  5. Ed Sheeran - Photograph
  6. Bastille - Pompeii
  7. Abba - Money, money
  8. Magiczny miecz - Niechaj niesie mnie
  9. Calvin Harris ft. Ellie  Goulding - I need your love
  10. Piotr Czajkowski - Jezioro Łabędzie
Ten post wyszedł bardzo krótki, ale jutro pojawi się wyczerpująca recenzja świetnej książki, którą ostatnio przeczytałam.

"Książki nie dają prawdziwej ucieczki, ale mogą powstrzymać umysł, zanim sam siebie rozdrapie do krwi."
David Mitchell 

Do usłyszenia!

P.S. Obiecuję, że od początku września posty będą się pojawiały regularnie, a nie tak jak teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz