piątek, 8 maja 2015

Czas na zdrowe jedzenie!

Dzisiaj mam dla Was kolejny przepis!
Tym razem jest on na pastę jajeczną!


Pasta jajeczna

To akurat nie jest moja pasta, zjadłam ją za szybko i nie zdążyłam zrobić zdjęcia :)

Składniki:

  • 4 jajka
  • szczypiorek lub koperek (do wyboru)
  • masło
  • pieprz
  • sól

Przygotowanie:

  1. Jajka ugotować, szczypiorek umyć i pokroić.
  2. Obrane jajka rozgnieść widelcem. Dodać dowolną ilość masła, tak aby powstała mazista konsystencja.
  3. Na koniec dodać szczypiorek lub koperek (ja osobiście preferuję to pierwsze) oraz pieprz i sól do smaku.
  4. Gotowe!
Smacznego!

Na jutro przygotowałam dla Was książkowe rekomendacje w formie filmiku. Opublikuję je koło południa, czekajcie i oglądajcie!

"Potrzeba przestrzeni to zazwyczaj synonim puszczenia w trąbę."
Harlan Coben

Do usłyszenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz