środa, 13 maja 2015

Środa z muzyką numer 2


Witajcie!
Nie wiem, czy zauważyliście, ale zmieniłam playlistę na blogu.
Oczywiście z okazji tego, że jest dzisiaj, już druga, "Środa z muzyką".
Tak, jak ostatnio mam dla Was 10 nowych tytułów piosenek.
Tym razem udało mi się wybrać bardzo różne od siebie utwory.
Jeśli nie widzieliście mojego poprzedniego posta o "Środach z muzyką" to kliknijcie tutaj.
Bierzmy się do roboty!
  1. Pierwszą piosenką jest utwór Sterlinga Knight'a "Starstruck". Piosenka jest znana wszystkim, którzy obejrzeli film "Randka z gwiazdą". Mimo, że wykonawca tej piosenki nie zajmuje się śpiewaniem, to, uważam że wychodzi mu to całkiem nieźle. To miły i wpadający w ucho uwór.
  2. Lucy Hale "Extra ordinary" to kolejna piosenka z blogowej playlisty. W tym przypadku mamy do czynienia z aktorką i piosenkarką w jednym. Obydwie rzeczy robi świetnie. Wszystkie piosenki Lucy są bardzo melodyczne i zawierają jakieś przesłanie. Ta konkretna opowiada o nie pokładaniu wiary w pozory.
  3. Następna piosenka to utwór Hilary Duff "Chasing the sun". Daje nam przedsmak wakacji, do których zostało już tylko półtora miesiąca! To lekka i przyjemna piosenka do słuchania.
  4. Marek Tranda "Moja dumka" to niezbyt popularny polski utwór, który, z niewiadomych powodów, bardzo mi się podoba.
  5. Grzegorz Turnau "Między ciszą a ciszą"- to pozycja, której warto posłuchać, ale nie wolno robić tego w pośpiechu. Ona potrzebuje chwili spokoju i zastanowienia, a wykonawca (i jednocześnie kompozytor) utworu potrafi w genialny sposób przekazać takie prawdy.
  6. Taylor Swift "You belong with me" to kolejna piosenka wokalistki goszcząca na mojej playliście. Ta jest, chyba, moją ulubioną. Znam ją na pamięć i bardzo lubię oglądać nagrany do niej teledysk.
  7. Teraz pora na jakiś zespół, a jest nim: One Republic z piosenką "Something I need". To świetnie nagrana piosenka, która brzmi inaczej niż inne z tego gatunku. Bardzo podoba mi się tutaj zastosowanie chóru, który dodaje więcej emocji do tła. Natomiast, chyba nigdy, nie zrozumiem teledysku do tej piosenki.
  8. Perfect "Autobiografia" to piosenka znana chyba wszystkim Polakom, tym młodszym i tym starszym. To jest przykład nieprzemijającej sławy utworu- ponad 33 lata od pierwszego wykonania jej, a wciąż wszyscy się nią zachwycają.
  9. Czerwone Gitary "Dobra pogoda na szczęście" to jedna z ballad zespołu, moja ulubiona. Generalnie nie lubię słuchać tego typu piosenek, ale ta jest wyjątkiem.
  10. Piosenka z jednego z najsławniejszych filmów na świecie, czyli "Gladiator: The Battle". Tym, którzy oglądali film, chyba nie muszą mówić, ile emocji wyzwala ta piosenka. A ci, którzy filmu nie oglądali, muszą go obejrzeć natychmiast!
To już wszystkie piosenki na ten miesiąc.
Mam nadzieję, że nie myślicie sobie, że ja lubię dosłownie każdą piosenkę, jaka się nawinie. O, nie!
Jeśli będziecie chcieli, podczas następnej "Środy z muzyką" wymienię 10 piosenek, które najbardziej mi się nie podobają.
"Niczyje życie nie powinno być ograniczone pojedynczym celem, zwłaszcza jeśli to cel, którego nie wybrało się samemu."
Aprilynne Pike

Do usłyszenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz