środa, 8 czerwca 2016

Środa z muzyką numer 8

Witajcie!
Wiosna na dobre zagościła za naszymi oknami. Zanim się obejrzymy, a zacznie się lato.
Dlatego czerwcowa "Środa z muzyką" nie będzie długim felietonem. Tym razem, nie będę się rozpisywała na temat aspektów muzyki. Mam tylko nadzieję, że piosenki, które tym razem wybrałam, wywołają na Waszych twarzach uśmiech (tak, jak to robią na mojej) i przywołają wspomnienia z najlepszych wakacji.

  1. The Skye Boat - Outlander theme song
  2. Forever Young - Alphaville
  3. Summer Nights - Grease
  4. You're the one that I want - Grease
  5. Warrior - Beth Crowley
  6. Fight Song - Rachel Platten
  7. Shatter me - Lindsey Stirling
  8. Trying not to love you - Nickelback
  9. Holidays - Remady & Manu-L
  10. Something about the sunshine - Sterling Knight
Do usłyszenia!

P.S. Przepraszam za brak nowych postów w tym tygodniu, ale pojechałam z klasą na wycieczkę i tylko ten byłam w stanie wcześniej przygotować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz