środa, 22 kwietnia 2015

Coś czego jeszcze nie wiecie

Nie jestem pewna, czy już Wam o tym wspominałam, ale co tam.
Od kilku lat uczę się gry na pianinie. Nie w szkole muzycznej, ale w zwykłym domu kultury na ognisku muzycznym. Tak więc, mimo 7 lat nauki, nie potrafię wspaniale grać skomplikowanych, długich klasyków. Ale nauczyłam się grać wiele ciekawych i piękni brzmiących pozycji.
Jedną z nich jest, znane wielu, "Tango Argentyńskie". To bardzo prosta melodia, ale brzmi świetnie i wpada w ucho. Nauczyłam się tego już kilka lat temu, ale wciąż gram ten utwór w wolnym czasie. Należy do moich ulubionych.
Nagranie jest krótkie, ale w najbliższych miesiącach planuję nagrać ich więcej. Pod koniec maja mam egzamin, więc do tego czasu muszę opanować do perfekcji 4 dłuuugie utwory.
Zapraszam do wysłuchania (obejrzenia :)



Jutro zapraszam Was na nowiuteńki post-niespodziankę.
A teraz jeszcze cytat, który, mimo że jest taki banalny, mówi najprawdziwszą prawdę.
"Czasami, aby coś ukryć, najlepiej robić to na oczach wszystkich."
Kiera Cass

Do usłyszenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz