wtorek, 28 kwietnia 2015

Moje nowe zdobycze

Witajcie!
Wiem, że dawno nie pisałam recenzji książki, więc jutro zapraszam Was na dwie recenzje! Pierwsza będzie to recenzja książki, którą mam nadzieję dzisiaj zakończyć, a mianowicie "Płonący stos tom 2", a druga- to recenzja całej serii, a dokładniej książek, które zostały już wydane w Polsce z serii "Lux".
Dzisiaj natomiast, powiem Wam o czymś całkowicie innym.
Ogłaszam wszem i wobec, że zmieniłam zdanie odnośnie Światowego Dnia Książki. U mnie trwał on cały tydzień i kupiłam....6 przecudownych książek!
Wszystkie (oprócz jednej) mają prześliczne okładki i po prostu muszę je Wam pokazać!















Wiem, wiem. Wydaje się, że jest ich bardzo dużo, ale wszystkie razem kosztowały ledwie 53 zł. To bardzo mało, biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie książki Jane Austen są w twardej oprawie.
A do tego, dostałam dwie cudne zakładki od wydawnictwa „Bukowy Las” razem z książkami, które zamówiłam.
W następnym tygodniu zrobię filmik, w którym pokażę Wam wszystkie moje zakładki. Powiem Wam tylko, że jest ich całkiem sporo, ale (chyba) żadnej nie kupiłam.
Jestem taka zadowolona z moich „zdobyczy”, że mogłabym o nich gadać bez końca. Mimo wszystko ograniczę się do krótkiego opisu każdej z nich.
1.       „Opactwo Northanger” Jane Austen – to „Napisana z finezją i humorem parodia popularnych na przełomie XVIII i XIX stulecia powieści gotyckich.” (opis na odwrocie okładki- wydawnictwo Świat Książki).
2.       „Rozważna i romantyczna” Jane Austen – to pierwsza opublikowana powieść Jane Austen, którą zna chyba każdy miłośnik literatury.
3.       „Duma i uprzedzenie” Jane Austen – to jedyna książka, z tej listy, którą przeczytałam. Było to jakiś czas temu i wypożyczyłam ten tytuł z biblioteki, ale teraz nie mogłam się powstrzymać i kupiłam nowe wydanie. Postanowiłam, także przeczytać ją jeszcze raz w maju.
4.       „Pragnienie” Carrie Jones – pierwsza powieść z cyklu o tej samej nazwie. Opowiada historię nastolatki, która zamiast kolekcjonować przyjaciół, kolekcjonuje fobie. Nie wiem niczego ponadto oraz tego, że okładka jest genialna.
5.       „Zniewolenie” Carrie Jones - to drugi tom serii „Pragnienie”, ale nie powiem Wam o czym jest, ponieważ nie czytałam opisu, gdyż nie chciałam sobie narobić spoilerów.
6.       „Piękni i martwi” Yvonne Woon – pełna grozy i sekretów powieść – pierwszy tom serii (już wcześniej kupiłam drugi tom) o nastolatce, której rodzice giną w tragicznym wypadku. Ona sama jest wysłana do Akademii Gottfrieda, gdzie większość uczniów staje się piękniejszymi z dnia na dzień. To historia z wątkiem miłosnym na pierwszym planie.
I to już wszystko, co przygotowałam dla Was na dzisiaj.
Pamiętajcie o jutrzejszych dwóch nowych recenzjach!
"Nie oglądajcie się za siebie, bo w przeciwnym razie umknie Wam teraźniejszość, jeśli chodzi o teraźniejszość, musicie zawsze być czujni."
Federico Moccia 


Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz